kazablanka EH

Har värsta rubriktorkan haha, kommer aldrig på nåt att skriva där uppe.. där av kazablanka. Fanny ringde nyss och ba ''jag kan ditt nr utantill'' små söt den där fanny. Iaf så är hon snart på väg hit och då ska vi äta tacokyckling, verkligen hur gott som helst,efter det vet jag inte vad som händer. Loftet senare kanske.. det får vi se om, har så sjukt tråkigt nu att jag har egentligen ingenting att skriva om, men med tanke på mina 20 läsare så kanske ni vill ha nåt tråkigt inlägg då&då fast förmodligen är alla mina inlägg tråkiga.. Hehe, jo juste! philip den jeveln hade fått en till trisslott av hans mormor och morfar och gissa vad? Han vann 50 spänn till. Lyckans ost. Fan så surt. åh, jag började äta på en godispåse i början av det här inlägget och nu är den slut... orka...


tänk om man hade sånna där meloner.. HEHE

Kommentarer
Postat av: Anonym

duharjunästandet

2008-10-05 @ 00:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0