Make Belive

Tjoho! hemma nu äntligen. Och ikväll blir det att sitta vid datorn i en evighet. nää, inte direkt men typ.. Ikväll åt vi då på tatung och vi satt typ hela tiden och ba ''tänk om det kostar mer än 100'' för jag snåljåpen själv hade ju bara med mig en hunka och såklart när vi frågar den där kinesen ba jojo det kostar 149, 149 jävla spänn... plus dricka då, slutade med att jag gick därifrån 180 spänn fattigare och inte ens nöjd. åh, ångest.. men men, kycklingen var god iaf,fast soppan som vi fick till förrätt? vad hände? mixade dom ihop gamla rester eller? det smakade pung. Fast buffén och kakan var god så jag kan vara nöjd iaf. Sen efter det körde jag och joanna hem från stan, kom hem som isbitar mötte johanna&natalie som satt och måldade naglarna och sen såg vi lite tv, efter ett tag kom också fanny så hela truppen var samlad igen;-)

vi såg det här nya programmet ''musikmaskinen'' och jag vet inte om det var så himla bra faktiskt :S typ jätte jätte uppgjort, det ända som var roligt var när dom skulle sjunga ''oboy'' så högt som möjligt sjukt vad vi skrattade!! sen drog vi runt lite och förföljde olika moppegäng, stannade också på ok och åt körv, sen där var det världens bondlurkar som typ stog och posade med röven mot oss, gissa om man blev sugen på korven då? njasi verkligen inte.. Men efter det for vi hemt ill joanna igen och såg lite tv, hostel gick ju och den funkar ju som. Sen snackade vi massa skit och nu är jag hemma. Nu kan ni jö antäckna allt det här för jag vet att ni tycker att det är superintressant.. nat, föresten så hade mamma fått ett mail om att dom har skickat iväg min kamera så till veckan blir jag världens lyckligaste wiieee kul=D men vi får se.. med min tur kommer den säkert komma bort någonstanns på posten, men så kan man ju inte heller tänka.

lång och helt onödigt inlägg men vet ni vad? jag bryr mig en mängd hihi TJING=)


min första sommarbränna var rätt shnögg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0