Måndag

heja!
skola idag då vilket betyder;tillbaka till helvetet. Känns jobbigt. Fast imorgon ska jag sitta i cafét med linnea så jag ska nog klara den här veckan också,det ända som är dåligt är att vi verkligen har mycket läxor nu. Birgitta eller (birgischhhhtttik) som jag och agge skalbagge skulle säga är iaf  våran franskalärare och hon är bäst förutom att hon ger hur mycket läxor som helst och då menar jag verkligen mycket.Glosor = okej det kan jag fatta. Läsa sen översätta: Okej lite mycket men det funkar, SEN att hon ska läsa en text på franska och vi ska skriva ner det hon säger om Jules Verné det förstår jag mig inte på. Fattar ni att vi har 3 olika läxor i ETT ämne? hur ska jag överleva?, sen har vi verb i engelskan och matteläxa, So förhör på fredag också. plugga i veckan? det kan du skriva upp...

Idag hade vi föresten orientering också. Det gick fan bra, tog 16 kontroller och det är verkligen en merit för mig kan jag säga;) Bara en lektion kvar nu och jag längtar tills den är över, gillar inte orientering virrar mest bara bort mig, men jag klarade det idag så varför ska jag misslyckas nästa gång?.. sen har jag match idag också, Halv 5 i bergsbyn ifall nån vill komma och titta. Näst sista matchen måste ta poäng=D Japp det var väll det jag hade att skriva, men vi får höras sen för nu ska jag gråta lite över skolkortet, fick hem det idag som ni kanske såg? varför varför varför???????



lördagens outfit allting kommer från ica maxi förutom turbanen den hittade vi på gatan i afganistan. HEHE PUSS på fanny<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0