Nu känn du mig!

HUR
Svarar du i telefonen: hallå/hej det är emilia
Gör du när du är kär i fel person: har inte hänt
Tycker du om gul-bil-leken: störande får aldrig mina tjänster jö :(
Mycket pengar har du i plånboken just nu: börs? vad är det? har jag en sån?
Mycket är klockan: 00.56
Många kontakter har du på msn: jag har bara alla online och det är 51
Fick du detta test: nån randoms blogg
Spenderar du en regnig dag bäst: myser lite med datorn

VEM
Pratar du med på msn just nu? ingen är inte vid datorn
Ringde dig senast? ELLIS
Pussade dig senast? mamma, fan va läskigt
Vill du kasta en sten i huvudet på? ag
Saknar du mest just nu? just nu? vet inte, saknar gotlandsgruppen
Är din bästa vän av samma kön? bästa vän och bästa vän, johanna&joanna,elina ja finns massor
Är din bästa vän av motsatta kön? typ simon
Är ditt 10:e sms ifrån? fanny
Ska du träffa imorgon? familjen kanske joanna
Umgicks du med senast? fanny,nathalie joanna & johanna=)
Sov du med senast? fanny
Festade du med senast? fest? sånt håller jag inte på med....

JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna: ja
Gråtit en hel natt: nej
Druckit så du spytt: nej
Åkt vattenskidor: ja
Åkt rullstol: ja
Gjort en bakåtkullerbytta: Ja
Köpt lösgodis för över 50 kr: ja
Haft träningsvärk: ja
Önskat att du var det andra könet: ja klart!
Velat vara ett djur: typ ibland
Tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt: nej
Tycker Harry Potter är bra: nej verkligen inte
Hatat choklad: ja efter 2 hela kakor så..

VEM
Är i rummet med dig? ingen
Fick du senast sms av?  frida
Tänker du på nu? massor min kamera mest
Pratade du senast i telefon med? ELLIS
Hus var du senast i: joannas
sa du senast: joanna
Önskar du var med dig nu? esmiralda kom da!
Är din favoritsläkting? mormor e najs
I din skola går dig mest på nerverna: 95 fjollan

VAR
Går du i skolan? norrhammar
Är din telefon? i knät
Är din mamma? hemma hos henne
Sover du? i min säng
Handlar du mest? affären?
Fick du tag i tröjan du har på dig: joannas :$
Åkte du senast bil? hem
I ditt rum är du? mitt eget

VAD
Åt du senast? popcorn
Drack du senast: cola
Är det för färg på dina byxor: gråa jeans
Är den närmaste saken som är blå ? letade nyss nåt blått men hittade inget :( 
Gillar du mest med skolan?  lektionerna såklart!!!!!!!!!!(L) nat
Har du på fötterna: sockar
Är din favorit färg: svart som i emo
Vilken film såg du senast: hostel
Hör du just nu ? min egen andning

HAR DU NÅGONSIN
1. Hånglat i mer än 3 minuter ? ja
2. Sovit i en annan säng: ja
3. Hånglat på en bio: nej
4. Hånglat i skogen ? nej
5. Tyckt att din kusin är het? har man snygga kusiner så har man
6. Sovit naken: nej
7. Kört över hastighetsgränsen? glädjemätare på moppen så ne :(
8. Målat om ditt rum ? nej
9. Dansat framför en spegel: hela dan varje dag
10. Fått hicka: jajamen
11. Dumpat någon ? nej typ inte
12. Stulit pengar från en kompis: nej
13. Hoppat i en bil med folk du just träffat: ja
14. Varit i slagsmål ? jag och min brotha bråkar hela tiden
15. Smugit ur ditt hus: ja
16. Haft känslor för någon som inte känt detsamma: ja
17. Hånglat med en främling: ja
18. Älskar eller saknar någon nu ? japp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0