Onsdag

Jaje! började dagen med att vi hade nån information om framtida val och allt det sög fett hårt och jag har aldrig varit så här trött någonsin typ, gjorde iaf skolan och sen for jag hem, åt lite middag och for ut och sprang, nu sitter jag iaf här och är dyngblöt verkligen, sprang torsgatan-solbacken och jag tror aldrig jag ska fara ut och springa igen, det suger ju. Jätte tråkigt och jätte jobbigt.. Ikväll ska jag kanske färga håret är sugen på det faktiskt. Men vet inte vilken färg, och imorgon DÅ BESTÄLLER JAG MIN NIKON(L) love mest på dig hoppas du kommer snabbt typ på måndag annars får jag spunk, Kankse borde ta och duscha nu..känner mig fräsch! yääääh herrå :D


Thought you should know ,I've tried my best to let go of you but I don't want to..
I just gotta say it all before I go..Just so you know


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0