Onsdag hur ska denna vecka sluta?

Magad, trött och slut och sjuk som få, skippade dom 2 sista lektionerna idag för jag hade så jävla ont i huvudet. Förlåt för språket men det var så illa.. Sen att vi hade bad imorse och 15 minuter att göra oss klara på va inte så kul direkt.. tog moröndressen och det fick fan duga! sen hade vi hk&lagade nån fisk eller nåt inte de goaste men gröten till lunchen va ändå smarri så jag var mätt iaf, ni kanske ser att jag har bara en vanlig gammal design nu men det är för jag orkar inte ha den gamla haha :P blev lite less.. vill bara ha en vanlig :) tråkigt men sant.

Nu vill jag baka kladdkaka men vi har inge kakao vad ska jag då göra? mackor? mums måste äta nånting har så tråkigt... Vi ses när vi ses bye :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0