Tisdag

Tjena! världens sämsta dag på länge... jag lovar er, börjar med att jag typ vaknar med värsta frillan (luggen) FINT tänkte jag! så jag blev stressad och blev sen till skolan och då när jag stod där vid röljusen så kommer det jävla brandbilar och det sög ju som ganska hårt, räknade ut att jag stod där i 8 minuter.. Värt!!!! dom 8 minuterna kunde jag ha kört ner för solbacken och kommit i tid..sen skulle vi skrämma 7orna idag på oves äventyr och vet ni vad jag gör då? då tar jag med mig mina moppenycklar till skogen och SÅKLART så tappar jag bort dom. Känner att jag var rätt taggad på livet då... har ju extranycklar och sånt men det suger ändå. Nu kan jag inte tappa bort nå mer. Så om du skulle få för dig att gå i skogen uppe vid erikslid området och hittar 2 svarta nyckar, en där det står ABUS på så kanske det är mina.. Chansen är nog ganksa stor. Hittelön såklart!.. Sen har jag fått höra idag av katten att min bild på henne inte uppskattades, så hon ska tydligen ge en hämd? men jag menar, vad finns det för bilder på mig egentligen? det återstår att se.. JAg har matteprov iorgon och jag känner mig osäker, kan typ ingenting vadå räkna ut begränsnings arean, stavas det med ä eller e? aja ni fattar. Det gör inte jag. Nu ska jag ut och fota dom gula träden, snart är dom bruna så... Jag måste snabba mig! ikväll blir det vänner ifall nån ville veta.. Långt långt inlägg men det funkar. TJING


tack för att du alltid är där katarina==))==))=)=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0