Torsdag

Sovmorgon idag till 25 i 10 skönt, vart lite sen men vafan.. klarade just och pass skoldagen höll på att somna dussintals gånger och allt, bara jobbigt trött ni vet?efter det for jag och såg ewelina&emma springa cooper, sjukligt skönt att jag har gjort bort det! körde hem och softade lite, sen var det min tur att laga middag.. det gick typ bra, köttfärrspaj med sallad, jag är mätt såå antagligen måste det ha varit gott ;) ikväll blir det loftet med mina vanliga homies sen hem och plugga&sova, kanske ska plugga lite nu egentligen? behövs typ.. So förhör och matteprov imorgon, var visst inte i onsdags som jag trodde.. aja hata area och allt som har med det att göra. Känner mig taggad på skolan, men som sagt imorgon är det fredag vilket innebär helg och mys=D det blir nog kanon.



LILLSIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0