:-)

Godkväller, ikväll har jag varit på kyrkan ett tag och anmält mig runa joanna & elina till umeå-resan som bär av nästa fredag blir nog trevligt, sova över där och gå på stan och förmodligen shoppa ifall jag har några pengar hehe. For hem vid 8 för att hinna se wipeout och jag blir lika arg varje gång.. varför är sverige sämst!? blir t-o-k-i-g. Nu trodde jag att det skulle vara sanningens ögonblick men det är det inte utan istället är det nån ny serie med filip & fredrik, missade också a double shot at love med the ikki-twins och jag blir så arg!! blir att se reprisen på lördag om jag hinner.

Nä nu ska jag återgå till tvtittande ska försöka lägga mig relativt tidigt ikväll för imorn är det skola sen träning.

puss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0