åhhouw

har nyss varit ute och jagat min katt, har kommit fram till att han är smartare än mig, först sprang han ut på framsidan hoppade lätt runt i snöhögarna där jag kom efter och fick såklart snö i skorna sen sprang han på baksidan in mellan cyklarna som står där och gömde sig då försökte jag få ut han men då sprang han ut på gatan och tillbaka till snöhögarna sen till dörren under bron och alla ställen han kunde hitta. jakten slutade iaf med att jag kastade snö på han så han blev rädd och sen gav upp och la sig ner som en död mask. lika bra.

efter all kattjakt blev jag väldigt slut (kan absolut inte bero på att jag gymmade innan) och ska nu ta nåt smarrigt att äta sen hoppa i sängen och se på telivision. KRAM nära och kära hehe



springarn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0