And I know i'll be okay, though my skies are turning gray, gray

mamma överträffade sig själv idag och lagade go middag på en torsdag inte helt fel, satt som smäck med andra ord=)

Ikväll vet jag inte riktigt hur det blir, kanske elina? sen rebecca stan imorn????? eller myskväll? gillar att planera som ni kanske har fattat. Imorn ska jag till pappa också, de känns ju som hött & mött? eeeeee.... vet inte vad jag ville komma med där men.

nä nu ska jag ta tummen ur och göra nånting vettigt kanske höra av mig till elina? jo de blir bra=)

har på nåt konstigt vis ändrat musikstil på sistonde eller ändrat och ändrat men den här låten var faktiskt kiing



Your Guardian Angel
The Red Jumpsuit Apparatus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0