And who knows I might feel better

HEJA EMILIA! fick skjurre till träningen sen träningen gick väl halvbra, har vilat i en månad nu men jaba körde ändå. Sen när träningen var slut hade jag inte funderat så mycket om hur jag skulle få mig hem men jag tänkte att typ antingen tar jag bussen eller så åker jag med nån annan, men då försvann alternativ 1 ganska snabbt eftersom jag missade bussen och skulle verkligen inte orka vänta till 20 över 6 på nästa buss så, då frågade jag runt men såklart cyklade alla dit så de fanns ingen återvändo utom att gå & det var precis det jag gjorde! eller kajsa skjutsade mig en bit TACK FÖRESTEN=) fast sen traskade jag hem, har både gått genom gegga, halkat på is & varit nere så jag har haft snö till midjan (försökte ta en genväg) fast jag klarade mig helskinnad & nu har jag nyss duschat och känner att jag är jäkligt blek och torr kanske ska köra en runda med brun utan sol? mjosi och om ca 45 minuter kommer Runa och hämtar upp mig sen ska vi fara förbi malin en sväng och hämta nåt som runa hade glömt sen far vi tillbaka till mig och ser film, då kommer troligtvis Elina,Rebban & Joanna också. Kalas! nä b.u.s-time nu, tjing tjong


Kommentarer
Postat av: charlotta

ja, tänk för att jag har de ;)

2009-04-15 @ 23:58:47
URL: http://charlottta.blogg.se/
Postat av: cajsa

haha,varsågod=D

2009-04-16 @ 00:25:16
URL: http://cajsaalice.blogg.se/
Postat av: cajsa

haha,varsågod=D

2009-04-16 @ 00:25:29
URL: http://cajsaalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0