But I don't mind

Freddelifredag idag!!
Försov mig imorse igen, va fan händer skulle jag vilja veta? vaknade av nån konstig anledning halv 8 istället för halv 7..men vi hade vikarie på matten så det gjorde inget=) Annars gjorde jag bort noprovet och de ska nog ha gått bra=) Sen for jag och tittade på skolhockeyn när jag kom dit stod det 10-0 till kanal, och under tiden jag va där hann dom göra 8 mål till så dom förlorade med 18-0 men sen matchen mot burträsk gick ju kalas bra! Bra spelat brudarrr!

och tina, ska vi inte bilda en KLACK?;)

Ikväll ska jag umgås med några från klassen om jag får, skitkul måste ta vara på sista tiden vi har tillsammans! Imorgon är det mys hos runa med hon,malin & kanske fanny! kiiing=) 



geme ba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0