Det finns ingen att behaga, inget att förklara, inget att förklara, jag gav upp för länge sen.

godmorgon godmorgon!
sitter här och äter kräm & mörkt bröd, kanske ingen favvo men man måste ju vara la nyttig ibland, vaknade kring ett idag av att min lillasyster väckte mig. VAD HAR HON FÖR PROBLEM, sista lovdagen. Får inte ens sova hur länge jag vill. Glädjen rusade inte direkt upp i mig om jag säger så. Heho.

Idag har jag inga planer först var det tänkt att jag skulle till momme ikväll och äta 'försenad påskmiddag' men pontus är sjuk & jag har varit sjuk så det blir inget av, istället får jag höra om nån är intresserad av att hitta på nåt :) Aja slutar nog där har inget mer vettigt att komma med. PUSS




jag saknar saknar saknar saknar er


Kommentarer
Postat av: malin

tack, finns alltid här för dej med<3

2009-04-17 @ 13:53:11
URL: http://maalinerikssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0