Don't take my breath (tisdag)

Idag är jag hemma på grund av the red wave-värk
inte kul för 5 öre och jag vill helst bara dö så ont gör det, men efter sömn & alvedon mår jag ändå lite bättre=)
Är också galet skoltrött så det var som på tiden att missa en tisdag

språk
bolliskola
lunch
svenska
no
arbetspass

bara sugiga lektioner hur som helst och inget jag nödvändigtvis behöver vara med på, men idag måste jag skriva klart min idrottsuppsats och jag har ingen aning om vad jag ska skriva om,sen innehåller det ett fystest också och jag orkar inte.... får mytta ihop nånting, aye måste sätta igång nu.

kram



slänger in en låt i brist på bilder

Kommentarer
Postat av: sara

Men vafan det är väl ändå bara att säga att man är 16;) Anna och rebecka är då redan det, så då får vi oss säkert också in om vi far dit:) Jaa nån måste ju ha, det är ju fan lov;)

2009-04-07 @ 16:09:05
URL: http://saral.webblogg.se/
Postat av: sofia

trodde jag var den enda som tyckte om den låten:$

2009-04-08 @ 20:19:57
URL: http://evalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0