eeeeeeen till

ja men ja har ju som inget att komma med, men ändå fortsätter jag att logga in här hela tiiiiin tvångstanke? förmodligen
tonight hade jag sett fram emot att se greys men nä då äre hockey så det får duga eller suga
rimmarn heho

känner att jag vill ha min dator saknar photoshop saknar bildernaaa har ju fan inget kul att lägga upp här längre och ja hatar tråkiga inlägg

snart äre påsk iaf rättare sagt imorn, skitvärt med lov och massa godis,påskägg,god mat & pengar det  skulle vara en ultimat högtid ifall nån vädergud tänkte lite på mig och gav mig sol & värme
'hon kommer med solsken till mig' typ

öppen för förslag för aktiviteter på påsklovet!

hör av dig
annars gör jag dewt

katta är föresten nu påväg till bali har inte så bra koll men jag vet att det är ett varmt land med mycket strand sol & bad varje dag

rimmarn igen va äre med mig (ja vet inte)

hade så bra iaf och köp nåt åt meee

pöss 

Kommentarer
Postat av: Isak

Lycka till Plättan ;)

2009-04-08 @ 21:17:10
Postat av: sara

jaa får hoppas på det:)

det är bara jag, anna, challe och kanske rebecka:S alla andra ska fan out of town, men jag kanske kollar med nån mer;) nidå? :D

2009-04-08 @ 21:59:40
URL: http://saral.webblogg.se/
Postat av: k

JAG E SNART FRAMME I SOLSKENET ! KLOCKAN E 07.25 Å JAG HA LITE Å GÖ !!!!



ne men ha en gladv påsk vännen !

2009-04-09 @ 01:25:59
Postat av: k

JAG E SNART FRAMME I SOLSKENET ! KLOCKAN E 07.25 Å JAG HA LITE Å GÖ !!!!



ne men ha en gladv påsk vännen !

2009-04-09 @ 01:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0