Giiiirls

Kvällen var riktigt trevlig!började med att vi handlade på maxi massa mat & efterätt sen lagade vi ihop den och käkade, vart riktigt gott faksiskt, sen började det barka lite och vi spelade in några filmer var egentligen tänkt att det skulle bli youtube på den men vi hann varken klippa ihop den eller göra klart så det får bli nån annan gång. Efter vi hade gjort det såg vi robinsson & a double shot at love med the ikki twins. Sen vart det efterätt,och dator och massa snack. Lite planering för sommaren också (vi börjar i tid för det brukar aldrig hålla hur som helst) Nu är jag egentligen jätte super mega trött och vill bara sova men jag ska försöka vara uppe ett tag till för våran tv har gått sönder och då har dom tagit min tv och ställt den i rummet så jag har inget att se på nu på kvällarna. Ni som inte fattade det där vet inte att jag är b.e.r.o.e.n.d.e av tv, ser vad som helst. Till och med nyheterna ibland, fan va tråkig jag är,kan lätt välja att se på tv före en film.


mästerkocken elina i farten=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0