good life:)

Snor,snor & åter snor - en jobbig natt för min näsa vill säga. Fyfan så förkyld jag är. och det kaaaan bero på vad? hehe.
Ja, igårkväll då, var med Runa Rebecca Joanna & Elina vi såg den där filmen och jag grät hur mycket som helst. Sen så är jag förkyld också så det lät ungefär som att nån hade dött eller så, men den var hur underbar som helst. Filmen alltså, den är lätt i klass med a walk to remember, the notebook och alla dom där gråtfilmera.Och kanske världens snyggaste skådespelare? MUMS FÖRFAN MUMS! efter det for alla hem utom runa för hon sov här och hon har nyss farit. Jag ska försöka få med min lillasyster på frasses nu och käka lunch!


 


Kommentarer
Postat av: Isak

är det bara jag som skulle kunna förväxla Dermot Mulroney och Sylvster stallone i sina unga år?

2009-04-16 @ 23:27:30
URL: http://detvanliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0