göra-allt-onödigt-som-finns-i-världen-stunden

Har ju ett so & ett no prov imorgon och jag känner verkligen att jag behöver läsa på lite mer på båda, men just nu har jag ingen ork att ens öppna nån av böckerna, så jag gör allt jag kan för att inte plugga, nån som känner igen sig? man typ, plattar håret, ser på tv, sitter vid datorn, äter, går runt och ja bara tjollrar när allt man egentligen behöver är att plugga som satan! Nu ska jag iaf sluta och stänga av tv/dator lägga ifrån mig mobilen och plugga i en timme, brb 18.38 fåse om jag klarar det; ) tjoho


kiiiiiing!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAAHAHA det är typ jag & du emlan

2009-04-03 @ 19:32:39
Postat av: Agness

HAHAHAHAHAHAHAHAH !

typ du emloys ;)

2009-04-08 @ 18:35:31
URL: http://agnessehlstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0