grabbar är ni med när vi kör ikväll

African power dance var verkligen en höjdare, gud så kul. Är ingen king på att dansa men det var jätteroligt iaf, längtar tills mitt gymkort går ut så jag kan köpa ett guldkort=) otråkigt, annars har skolan varit helt okej haft lite ont i fötterna eftersom jag hade dom nya skorna men man får fan härda, gick från arobixstudion till norrhammar och det är uppförsbacke hela vägen så mina fötter skrek om nåd när jag väl kom in i skolan men sen hade jag bara dom på lunchen och på vägen hem, funka=D

Annars hade ja tänkt fara på fotbollsträning nu men det blir inget av för min mage är ett helvete så jag sätter igång nästa vecka istället, och ja ni hörde rätt

jag kan inte ta ett beslut att bara sluta sådär ska alltid vela tillbaka och ifall jag slutar för gott kommer jag att sakna fotbollen nådigt mycket!


tider!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0