he-hu

skulle behöva en 'berocca stay sharp and alert' nu för jag är så jävla seeeeg allting går i slowmotion.. känner mig inte fit for fight så att säga och min huvudvärk är ett stort problem, sen  min kropp gör ont som aldrig förr.

sjuk?

inte alls, bara sliten

fast iaf  ska jag kriga mig tilll gymmet senare idag

kul?

inte alls, bara jobbigt

innan jag far tänkte jag ta en powernap och samla krafterna lite, sägs ju att 'sömn är den bästa medicinen' hoppas son fan på det då! annars hörs vi ikväll om jag inte dör på gymmet eller nåt, vilket inte vore så himla synd.



fränt

Kommentarer
Postat av: sara

Jo jag vet, och det gick inte att vara i min iaf:/

Nej men precis:) Går det inte att vi är hos nån av er? Jag kan kolla hur det ligger till för oss:)

2009-04-05 @ 17:28:08
URL: http://saral.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0