hund katt kåt

Hejjj, skulle egentligen kunna skriva hur långt inlägg som helst nu men jag orkar rent ut av inte, sov ungefär från kvart i 4 inatt till halv 8 sen har jag runa & elina plus massa andra gått på stan från klockan 10 så mina fötter gör mer än ont nu och bara för att ni ska bli extra äcklade tänkte jag berätta att jag har fått nån cpnagel på min lilltå så det är som 2 st som växer utanpå varandra (du vet vad jag menar fanny) sen har jag 2 blåsor och massa skavsår på en liten stackars tå. tycker synd om mig själv, skulle inte förvåna mig ett dugg om den låstnade. Iaf har jag bränt ungefär alla pengar jag hade på kontot men jag är ett par byxor,en tröja en BYXdress (!!!!!!) och lite småsaker rikare så jag klagar inte. Rubriken.. jaa den vet nog alla som var med i umeå i helgen vad som menas med den;). Nu ska jag städa lite på mitt rum sen blir det att ringa elina och umgås med henne! köra moppe dessutom! kingeling kväll. Visar bilder på det jag har köpt och bilder från helgen sen. Ha en bra kväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0