I want you to know after everything I won't let this go

Hallå där köp blåbär! här sitter jag och äter lussebullar och dricker mjölk, gött! lite gamla men dom var frysta så vad gör det? inget alls. Har blivit mycket fika på sistonde, kladdkaka (nästan) varje dag i caféet, fika när man kommer hem osv, men ja kunde inte bry mig mindre. So provet idag gick skit! hade pluggat på helt fel saker och det blir väl ett g den här gången också..... efter skolan hade vi gymnasieinfo om omvalsperioden och det och nu är det 2 fl klasser tydligen och jag vet inte kan fortfarande inte bestämma mig vad jag ska välja.

Ikväll har jag utvecklingssamtal och det må vara det drygaste som finns. Bara att härda.........



vi fortsätter med trenden 'insidan,insidan,insidan'

Kommentarer
Postat av: Emma

haha tack själv snygg-emilia! ;D

2009-04-02 @ 18:00:08
URL: http://emmaafahlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0