idag är det ingen bra dag

vaknade vid 10 tiden och trodde det var skola? fick för mig att mamma ville att jag skulle skolka? blev rädd i ungefär en tusendels sekund sen kom jag på att

1. mamma försover sig aldrig dvs, hon skulle inte glömma att väcka mig
2. mamma skulle aldrig låta mig skolka

alltså: det skulle inte hända.

Iaf så somnade jag om och vaknade halv 2 ungefär
eller mamma hade kommit in och väckt mig några gånger men jag somnade bara om. Då gick jag upp och nu sitter jag hääääääär.

imorn börjar skolan och jag blir gråtfärdig av att tänka på det :(:(:(:(
mattenationella:(:(:(:(
uääääääk

Kommentarer
Postat av: Lisa

du är det fräschaste jag sett sötnos:*



jag orkar som inte heller skolan=(=(=(

2009-04-19 @ 14:25:39
URL: http://lisani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0