Jag hade väntat på ett regn

Hej alla levande, hur har ni det i snöstormen? Jag och elina körde moppe till ica maxi & det var inget att leka med kan jag lova, mina jeansleggings vart galet blöta och jag frös som en jude. Iaf så fick jag mitt älskade naturgodis och elina köpte choklad, och vi kom fram till att vi var inte ensamma om att tro att det skulle gå att köra moppe för utanför ica stod det säkert 10 moppar och vi mötte flera när vi körde dit också och just innan vi skulle fara hem så var det en 2 st som slirade just utanför porten till icamaxi, och dom var inte ensamma jag och elina snurrade flera varv på vägen tillbaka men vi klarade oss helskinnade iaf;)

hos elina såg vi på tv, så ska det låta & berg flyttar in.
fy satan så jävla fräsch markus schenkenberg är. gudars!
sen skjutsade elina hem mig och hennes moppe lät mer som en skoter, och jag fick putta henne en bit men som sagt: jag kom hem helskinnad, igen. Nu ska jag sova klockan är ändå 1, imorgon taggar vi tjejmiddag för hela slanten. PUSS



gudars......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0