jippi

Vilken solig dag det har varit idag, känner det på humöret blir riktigt glad :-) körde utan tjocktröja på träningen GULD!
äntligen våren är här och om 8 veckor är det midsommar? hur sjukt låter inte det? Idag hade jag skola från 8-14.20 sen blev det träning och nu är jag hemma, måste tacka joanna & karin för skjutsen hem faktiskt, så tack! Ska nog käka innan jag går och duschar eller jag vet inte, känner lukten av mina egna benskydd nu och den är inte mys.....

Idag fick också veta att min och elinas klass ska bo på samma skola i gbg! KING!! nog för att jag nog kommer att umgås mest med min klass men ändå jag&ellis på liseberg wiho!

puss!


Kommentarer
Postat av: emma

vi har inte fått veta vilekns kola vi ska bo på ? :P eller äre bara jag som är efter..

2009-04-20 @ 18:21:25
URL: http://emmawikstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0