kurt ingvar

vad jag är less på skolan, fy fan så dryga alla ämnen har  blivit. speciellt no, paaaiiin. Efter skolan for jag hem och sov i ungefär en timme sen drog jag till vitberget med 3 st till plus martin och dom och där skulle vi 'dubba' 5orna på moröbacke skolan, gick bra förutom att vissa hade riktigt långa namn som var svåra att uttala (engelska) och jag råkade säga 'lady' till en som skulle heta 'sir' fick nåt fel i hjärnan där men det rättade vi till snabbt;) sen vart det lite kallt också men vi får gofika sen så jag klagar inte! ikväll blir det tv för hela slanten ugly betty nu om en halvtimme och sen desperate housewifes.

puss=)



19 år?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0