LIVE från köket

Jag och ellis håller ni på att baka kladdkakemuffins guuuud så gott! tror jag fast man vet aldrig när jag är i köket
helt allvarligt har jag tappat alla kunskaper har redan gjort 2 missar

misstag nr 1. jag hedde på elvispen i luften så de sprutade smet överallt
misstag nr 2. jag tappade en muffinsform i smeten

så elina tycker att det är bättre att jag gör saker som t.ex. ta tid,diska titta på
och jag kan inget annat än att hålla med

aja nu var dom klara, ska väl klara av en sak iaf (att inte bränna dom) heho

jag och elina på g förra våren nån gång=)


Kommentarer
Postat av: E

mäster-bagaren är du emiliaa! ;)

2009-04-10 @ 17:36:11
URL: http://emmaafahlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0