Måndaaaaaaaag

Aaaaah, dålig uppdatering från min sida! men det ska vi ta igen nu, skola från 8-13.45 gick bra har bytt till en mindre mattegrupp nu och det går bara fint för mig! smarta tjejen här, annars så har jag inte gjort så mycket sen jag kom hem, tog en bit kladdkaka (väldigt utförlig information här känner jag) la mig i sängen och sov till middagen, funkar helt klart! Sen åt jag middag, chillade ett tag och nu sitter jag här, har nyss beställt dom där gladiatorklackeskorna och dom skulle komma i mitten av april!=)

hoppas bara dom sitter som smäck på mina fina fotbollsfötter... Sen åter till skorna från din sko eftersom alla ni har varit king på att kommentera om, så tror jag jag behåller dom, bara min bror & min mamma som tycker dom är fula (hittils) och ifall jag inte kommer använda dom så mycket är det ju alltid kul att ha? eller?;) haha

ikväll ska jag bara softa ännu mer och se massa bra tvprogram

Halv 8 hos mig
Familjen annorlunda
Spårlöst
Ballar av stål

står schemat och halv 8 hos mig börjar ju halv 8 (logiskt)!
har inget mer att komma med, PUSS=)



suntan snart nån?

Kommentarer
Postat av: runa

jag kände mig väldigt allmänt ful på dendär bilden

2009-04-06 @ 21:14:06
URL: http://runaholmbergg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0