notice you notice me

Afan de får bli en tidig kväll för mig ikväll, eller jag ska inte sova nu eller så men jag for hem nu, jag rebecca lisa & elina va på norrvalla och såg fotboll, kaif mot klutmark (?) tror jag det var, det röda laget vann iaf;)
och idag vart det moppepremiär inte för min älskade mopedikus utan för elinas, min får vänta ett tag till, eftersom det är så mycket grus & slask ute + is så vill papi och mami inte riskera nåt, inte jag för den delen heller. Iaf skjutsade ellis hem mig nyss och nu sitter jag här, det har precis börjat hetta i händerna sådär ni vet att man fryser sen blir det jättevarmt. Än märks det att det inte riktigt är vår-sommar (inte för att vi trodde det men)för det är sjukligt kallt på kvällarna, speciellt nu, har ju varit runt 15-20 plusgrader idag och ännu varmare i solen men nu måste det vara minus. Simon har för den delen också skickat massa greys avsnitt så jag har massor att ta igen, så nu vet ni vars ni hittar mig ikväll;)

btw så har ja pengar på mobilen nu. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0