ojdå

Slumrade visst till där, plugga i sängen var ingen höjdare eller de va ju skönt och så men inte om man vill lära sig nånting, läste igenom allt på 20 minuter ungefär sen skulle jag bara 'blunda i 2 minuter' och det gick inte så bra. Eller nog blundade jag nog, lite för länge bara -.-. Men jag känner mig på ett sätt säker eftersom jag har faktiskt tagit mig tid och plugga nu, inte så vanligt med andra ord, fast jag ska ändå läsa igenom det en gång till och repetera lite. sen måste jag duscha också mitt hår ser jättefett ut och det är ju inte så konstig när det är fett!, men ja orkar inte gå dit neer. gud så jobbigt. I-landsproblem på hög nivå.




'jag har en fin insida'

Kommentarer
Postat av: julia

SV: tack=)

2009-04-01 @ 21:45:40
URL: http://julialindhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0