Onsdag

Imorse hade jag sovmorgon och det utnyttjade jag reält! gick upp en halvtimma innan bussen skulle fara och det kanske inte var så smart för jag hann varken äta,platta håret sen fick jag springa till bussen men jag hann och det är huvudsaken. Idag är det också 1a april och om en månad är det vår! jag längtar........ sitter på bilden nu och ska hitta nån fin bild jag kan måla av men det går inte så bra så jag tänkte typ läsa bloggar istället, mycket roligare.

ikväll blir det
plugg
plugg
tv
plugg
plugg
sömn

ungefär hejdå

vet att designen ser ut som skit men ja råkade göra nånting ovärt haha

Kommentarer
Postat av: emma

Helt klart! :)

det var ett bra tag sen sist..

2009-04-01 @ 15:44:46
URL: http://emmawikstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0