påsk

lov!
grymt!!!!!!!
slutade 10 i 11 idag och det var lika bra, hade en jävligt dålig dag idag så  förlåt runa & malin och resten av skolan som har behövt stå ut med mig idag, vem har jag inte svurit om? och vem har jag inte kallat 'jävla cp' eller 'sär' eller 'dampunge' osv? svara mig någon tack! efter skolan gick jag och runa ner på stan och jag hittade ett par fotbollsdojjer, vet inte hur det blir med att köpa dom men dom va sköna och fina och ganska dyra.. heho men som i my supersweet 16teen 'det är det pappor är till för' nog för att vi är ovänner var om vartannat just nu men he löser sig=)

for på gymmet efter det med elina och svettades ett tag, skönt! nu funderar jag på att ta en powernap blev så sjukt trött nu märkte jag, aja det blir nog av! PUSS o GLAD PÅSK=)


googlade på 'dåligt humör' och det stämmer väl ganska braa ändå

Kommentarer
Postat av: k

hihi ovanligt att du får pms anfall ? :] tihi (L) förresten, nått specc du skulle vilja ha ? :p tröjor, klänningar, shorts, glajjor, skor, bikini, armband ? =)

2009-04-09 @ 16:12:40
URL: http://buskatt.blogg.se/
Postat av: ISak

Du har varit ganska snäll mot mig iaf =D

2009-04-09 @ 17:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0