perfekt

perfekt att jag inte hade åkt på streptococker igen

inte perfekt att det är nationella matte imorn och jag är ett tard på mattefronten

for iaf  och kollade halsen imorse och eftersom min pappa har nyss haft halsfluss och allt så trodde vi också att jag hade åkt på helvetet men jag klarade mig och det tackar jag gudarna för :-) nu har jag bara grymt mycket hosta och ont i huvudet konstant så det blev så att jag var hemma idag.
nog för att det inte gav ett skit eftersom jag har knappt kunnat sova för mitt huvud har nästan sprängts. Annars har jag faktiskt varit ute och fått mig lite friskluft och det är underbart väder och hoppas verkligen det håller i sig resten av veckan!

nu ska jag duscha sen gå ut och gå lite meeeeer, oskönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0