kuuul

okej hädanefter kan ni kalla mig redface hände en liten olycka idag inget jag dewlar med mig om här dock... haha.
amen annars har min eftermiddag varit helt okej=)  cyklade till pappa och hämtade lite grejer kände att det var faktiskt varmare än vad jag trodde for sen förbi elina ett tag och vi snackade om att ta en promenad och så blev det!=) inte så långt dock vi gick till jb & snackade med martin om umeå sen ville han att vi skulle komma upp och ficka, sagt och gjort 20 minuter senare satt vi där och fikade kändes inte så värt egentligen för vi for typ efter 15 min för att hinna se grey's anatomy men jag har endå nästan hela säsongen på datorn hos pappa (nästan iaf, simon skicka resten till helgeeen!) så jag vet inte jag skiter typ i det =) imorgon har vi mattenationella och jag kunde inte vara med otaggad. fyfan

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0