taggad på tv

Tjenare, sitter hemma hos Runa nu, vi kom hit för ett tag sen, idag var jag på gymmet sen gick  vi som sagt ner till stan och fikade gött=) blev också ägare till ett par jättefräscha  skor idag! sånnadär som alla har från dinsko eller, ja.. alla vill ha dom :P fanns ett par kvar och de va just i 38 så jag tvekade inte ens utan köpte dom bara, vet inte om jag ska behålla dom men jag tror det=)

Ikväll blir det softmode till hundra procent skriver kanske sen har inte så mycket att komma med =) PUSS



köp en sån åt mig och ja lovaaaaarrrrr du får godis



Kommentarer
Postat av: sara

fredagar är bättre;)

okej vilka då?:) jag kan dra ihop mina också::):

2009-04-05 @ 01:40:28
URL: http://saral.webblogg.se/
Postat av: sara

okej trevligt trevligt:)

jag kan försöka ragga upp nån kvartersgård här på atorp:) får se hur det går men... haha

2009-04-05 @ 12:23:45
URL: http://saral.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0