Theres only so much I can take

Nyss hemkommen från famme:)  fick mig ett antal skratt, det är så att hon sitter på ett sånt här hem och då gav vi hon blommor och önskade glad påsk och som svar fick jag 'gå och ta dig en sill' haha man får ta det för vad det är. men söt är hon iaf ♥ där borta bor det också en annan tant som var 30onde sekund säger 'kom och hjälp mig' seriöst var 30onde sekund hela tiden ibland till och med oftare. och ingen vet vet vad hon vill ha hjälp med heller, sen är det en annan tant där som försöker rymma haha det är verkligen kaos. och jag skulle nog aldrig tänka mig att jobba på ett sånt ställe.
Ikväll blir det tacos till middag, ogott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0