Tisdag

Äntliiiiigen var påsken över känns råskönt om ni frågar mig. Blir alltid så less att det ska vara stängt överallt :P haha. Iaf hör och häpna jag vaknade för en timme sen, egentligen har jag träning klockan 12 och jag är rå taggad på att träna men näe då har jag dragit på mig en förkyldning och då känns det inte värt att bli sjuk resten av lovet. Sen skulle jag till runa också och jag hade sett fram emot det men troligtvis blir det inget eftersom jaa... Nu på morgonen har jag gjort allt jag kunnat för att försöka se på tv, först provade jag här uppe men då står det bara 'sätt i kortet' och då gjorde jag det men såklart så funkade det inte ändå, så jag gick ner och försökte få på tvn där. Och nej då fastnade jag bara på nikelodion, det gick inte att byta kanal dosan gick seriöst sönder. Ojobbigt!

så jag skiter helt enkelt i att se tv idag, lika bra kanske. Idag ska fanny komma och vi ska gå på maxi och köpa glass i det fina vädret pjåkigt då=)

ha en bra dag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0