uuuuuuuuunderbart!

vaknade för en kvart sen och då känner jag hur det kokar i mitt rum (har 2 megafönster) och solen står alltid på baksidan på morgonen/förmiddan vilket självklart resulterar i att det blir en bastu i mitt rum, nog för att jag älskar att sova där det är varmt men det här är för varmt. inte för att jag klagar onej utan jag blir snarare as glad har inte kollat hur varmt det är än men det är iaf en fin dag ute och det gör en bara så glad!

inatt hade jag nån konstig dröm och i den satt jag bland annat och tyckte jag var jättetjock och samtidigt åt jag pommes med smör (?) jag satt och doppade dom i ett bregott paket haha sjuka drömmar, sen känner jag att det är nånting jag verkligen måste göra, men jag kan inte komma på vad. blir helt tokig!!! aja det kommer väl efter ett tag, trodde föresten att det var skola idag men det var det ju inte så jag mår som en gud=)


JAG SAKNAR DIG ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0