valborg finally oveeeeeer

började med att jag åt grillat för första gången iår GRYMT skulle kunna äta det varje dag! sen for jag till maxi och träffade simon,victor,viktor,alle,ralle,adam,erik,frida & PHILLE johanna ewe katta lelle & malin, whoo så jobbigt och skriva alla, iaf körde vi till boviken där erik har sin stuga och det var jättemysigt, badtunna,bastu och allt. Bara synd att de är så jävla kallt ute så man inte kan använda det än. först gjorde vi inte så mycket utan jag snålåt godis av alla sen började det barka med nåt pinnbröd som simon kastade överallt så alla fick dricka på sig (tack som faan) sen grillade vi bara och simon victor viktor ralle adam for ganska fort men vi stannade kvar och grillade och planerade lite inför kommande helgerna blir förmodligen king! sen körde vi hem och det var en jättejobbig väg massa grus och min moppe drog som sate till vänster hela tiden men vi klarade oss iaf, egentligen var det tänkt att fara till stan och träffa elina & folke men fick som ingen bra koll på vars dom höll hus riktigt så jag sket i det. & nu sitter jag här och vill bara tillägga att spotify är bääst! imorgon väntas 18 grader och sol och då ska jag vara med runa om håkan tillåter. PUSS


Kommentarer
Postat av: Philip

inte jag ?! :(

2009-05-01 @ 01:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0