varför inte liksom?

ÄRLIGHET
hur många har du varit riktigt kär i? en
vad tycker du om kärlek? för det mesta bra, men det finns ju gånger man verkligen tycker att det suger.
när kramade du någon sist? idag
saknar du någon speciell person? ja det gör jag
har du svårt för att bli kär? nja jaa jo
när kysste/hånglade du med någon sist? pass! haha
ångrar du det? mja haha..
är du singel? jaa
när fick du senast en komplimang? idag
har du hånglat med någon av samma kön? haha ja

HAR DU NÅGONSIN
varit medvetslös? nä
hånglat med någon riktigt ful? men ja
hånglat med fler än 50 pers? nej
hånglat med fler än 2 pers på en kväll? näpp
gjort något riktigt dumt? jaa
gjort något du verkligen ångrar? jaa
varit nykter på nyårsafton? jaa
åkt ambulans? nopp
gjort något olagligt? jaa
blivit polisanmäld? nej
fått din mamma att gråta? tyvärr ja
skämts över dina föräldrar? ja
skämts över dig själv? ja
sagt jag älskar dig och menat det? nej
tar du droger? nej
varit kär? jaa
har du varit kär i någon du inte haft chans på? mjo
är du ensam nu? jepp jätte haha nä men på mitt rum
vill du gifta dig? jodå
vill du ha barn? typ

SENASTE PERSONEN SOM
sov i din säng? jag
såg dig gråta? mamma
fick dig att gråta? -
du delade en drink med? ingen aning
du gick på bio med? längesen typ rebecca lisa & fanny
skällde på dig? pappa

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU
gråtit? nej
kramat någon? jaa
pussat någon? nej
köpt någonting? nej
sjungit? jaa
saknat någon? jo

efter 3 avsnitt är jag inte less! ska ba hämta nåt mer att äta sen blir det att fortsätta se. PUSS


jamen mums


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0