090813

Hej! idag for jag med mamma på stan för att först och främst fixa ett nytt bankkort (mitt var typ sönder) så jag ska få ett nytt om en vecka och det var ju bra, lite shopping blev det för den delen också, köpte ett par nya vita tygskor (IGEN!!) ett par jeans och 2 linnen, tack mamis=) iaf efter jag hade gått på stan for jag till johanna och var där ett tag sen for vi till ladan och såg match med amanda & marcus sen for vi på shell osv och efter det cyklade jag hem. kan erkänna att efter första innebandyträningen igår (helvete så orutti bye bye innebandy HELLO friskvårds!) iaf  har jag jääääääävulst träningsvärk i rumpan och låren smart som jag är valde jag som sagt att cykla till stan idag. never again. tjing

i'm still alive but I'm bearly breathin'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0