090816

idag orkar jag inte ens gå ur sängen känner jag! lika bra att vila upp sig till på tisdag!! nog för att jag snart vilat i en vecka men vafan, ledighet kan man aldrig få för mycket utav, jaja nånting som är sjukt är att på tisdag börjar skolan!!!! ny klass inte längre 9e:(:( utan nu är vi spfl1b, gud så nervös jag kommer vara på tisdagmorgon, fast som tur var har jag ju fuhrman vid min sida;) nämen de känns allvarligt som det nyss var skolavslutning och vi var i okbacken sjuukt!!















 

Kommentarer
Postat av: runa

Jag undrar om du vet hur mycket jag saknar dig. Jag undrar om du vet hur mycket jag grubblar över vsrför ingen av oss tar steget till att bli sams. Jag undrar om du vet hur mycket jag egentligen älskar dig....

2009-08-16 @ 22:23:57
URL: http://runaholmbergg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0