12 grader

ikväll har jag varit med massa på mobacken hemma hos johanna:) riktigt trevligt:):) vi har spelat brännboll myst med herpes (en katt) varit en sväng till ica, och umgåts bara myspys :) annars körde jag hem för cirkus 25 min sen och det är hur kallt ute som helst, vars for sommaren::/:/:/:(:(:(( har typ inte gjort nåt på hela det här lovet känns det som..... blä

jaja, imorn har jag inget planerat vill egentligen till VB men jag har ju virusskit i halsen som aldrig kmr bli bra så de kändes ba jobbigt att bli sjuk igen, annars vill jag se sommar med göran men jag har inga pengar att gå på bio för så ingen som vill bjussa mig eller ladda hem den?? nja tänkte det... imorgon ska jag förresten lämna in min moppe på lagning så jag ska få nya kåpor (sen jag ramlade) så det blir väl att göra det sen får vi se hur jag gör resten av dan:)



Kommentarer
Postat av: Emil

du har då garanterat gjort mycket mer än vad jag har gjort :P

2009-08-04 @ 02:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0