21.47

okej klockan är 10 i 10 ungefär och jag är dödstrött, somnade i soffan efter skolan,somnade i sängen efter maten och nu planerar jag att somna i sängen igen, har varit på maxi och köpt hårfärg ikväll också så jag har färgat bort utväxten, vart sådär är väl inte supernöjd men det får duga, hade nån råttliknande-grå-gul-brun utväxt som inte gillades så very much, så det var skönt att bli av med den iaf. imorgon ringer väckarn 06.30 och ifall jag ska få mig upp då måste måste måste jag typ lägga mig nu nu nu. så godnatt då! puss!


Time, sometimes the time just slips away.And your left with yesterday.Left with the memories. I'll always think of you and smile.And be happy for the time.I had you with me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0