28/8

äntligen!!!!!

idag hade vi skola och de va väl som vanligt,drygt men älska 1b alltså! haha. iaf efter school drog jag josse,mattis,julle&johanna på gina och jag köpte en tröja och en leoscarf, sen köpte vi även winerbröd på ica smalt! fast de brände vi lätt på 360 med spinning! har nog aaaaaaldrig svettats så mycket i hela mitt liv (var inte ensam hehe) men nu efter känner man sig så jävla duktig och den här känslan är oslagbar typ har också käkat pizza nu men jag känner att jag typ var värd det;) aja ikväll ska vi iaf vara massa tjejer hemma hos ida och se film & kanske bubbla, men vi ska ses 20 i hos julle så jag måste verkligen skynda mig nu:D PUSS!!!


starkt jobbat tjejer!!


Kommentarer
Postat av: mattis

hahaha josses arm är ju lika smal hela vägen :$

2009-08-28 @ 23:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0