hemmaaaaa

Hej! längesen jag skrev wohoo men nu är jag äntligen hemma! igår direkt jag kom hem hoppade jag in i duschen sen for jag och häntade viktor och va med han hela kvällen:) sen sov vi hos mamma osv och imorse (som den bra flickvännen jag är) skjutsade jag honom till ladan sen for jag hem och soooooov tills ungefär nu, nu sitter jag hos pappa och ska läga in bilderna från LK sen ska jag kanske lägga upp nån här, annars är fanny påväg hit och vi hade tänkt sola och bli bruna:):) vet inte hur det kommer gå för det blåser ute men vi få se :D annars är kvällen väldigt oplanerad och jag saknar alla så om nån vill göra nånting hör av er! annars gör jag det;) nee nu ska jag titta igenom bilder PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0