onsdag

hallå! började halv 9 idag med röst&rörelse vi gjorde typ ingenting utan gick bara igenom lite vad som vi ska göra framöver, tror de kommer bli kul ändå:) sen efter det hade vi hål i 40 minuter sen hade vi komunikation och lunch sen komunikation igen eftersom våran idrott var inställd så slutade vi 25 i 1=) riktigt skönt! då for jag johanna julia & cissi på stan och 'tog en fika' på lillamarie och de smakade som förväntat ljuvligt;) gud. det ända jag skriver om i denna blogg är mat. seriöst, varje inlägg. aja men det gillas;) nu ska jag ta en powernap skulle jag tro. fan va tråkigt det blir med ett inlägg utan bilder men ska se om jag hittar nån.





sommarstuga,jordgubbar,gizze, ja men ta mig tillbaka en månad tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0