slutkörd

jag är helt slutkörd! var längesen jag var såhär less på allting, skola idag från 8.30-15.50 (gick t.om övertid) iaf matte,svenska,mentorstid,lunch (världens äckligaste mat fyfan),komunikation,idrott,frilufts. kort dag!!!!!! sen for jag och johanna på teamsportia tvärt och skulle lägga av en mjukisdress så efter det fof vi hem och jag var inte hemma förän 20 i 5. for alltså till skolan 08.10 imorse och kom hem 14.40, 6 och en halv timme har jag varit borta/igång idag inte undra på att jag är slut, bråkade med pontus efter maten som fan också. blev så arg att jag bara började storflänna. ibland behövs det så lite för att väcka upp så mycket..... näe ska inte sitta här och vara negg utan jag håller på att baka (har blivigt en vana typ) så jag ska fika sen ta ett långt bad och lägga mig tidigt så jag inte är lika gnällig imorn. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0