söndag

igår for jag först till korvgubben med sofia,isabell e.lundmark & emil dom åt där (jag hade redan ätit gomiddag hemma heh) sen for vi till hemmakväll och mötte fanny sen hyrde vi nån sjuk film som hanlade om saddam hussain, kommer inte ens ihåg vad den hette, sen eftersom jag och johanna har godislöfte så for vi på maxi och mötte upp victor och sen köpte vi glass istället och vi har fått en ny favvosmak! caramel chew chew & den klår nästan half baked!! (mycket intressant fakta här) iaf for vi hem till e.lundmark och såg filmen var inte så insatt men iaf   tjollrade vi bara på osv sen kom hem typ halv 2 och gud så sent egentligen kommer inte kunna ta mig upp imorgon... ojobbigt med skolaaaaaa uhhhhh. ikväll ska jag umgås med amme&jojje himlarns trevligt:D



Kommentarer
Postat av: sofia

cookie dough äger ändå fett ur alla andra!

2009-08-23 @ 13:00:50
URL: http://evalinnea.blogg.se/
Postat av: julia

emmilia med matinläggen;)

phish food är de godaste!

2009-08-23 @ 14:54:30
Postat av: Anonym

matbloggarn;)

2009-08-23 @ 16:09:37
Postat av: anna

det var länge sen vi var med varandra hurru bruden <3

2009-08-23 @ 18:07:02
URL: http://annaladegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0